Netflix ning sarjad

Siin inglismaal sain lõpuks “lähemalt tuttavaks” ka netflixiga.Vanematel on see täiesti olemas ja nüüd tänu mulle ja Matule saabki see pisut rohkem kasutust ka.

Igatahes mis ma oskan öelda. Kasutada on teda ju üsna mugav aga valik on isegi siin väga kesine. Ma ei taha teada, kui kesine see valik siis veel eestis olla võib. Siin on palju selliseid sarju ja filme, millest ei ole kuulnudki aga tuntud filmide valik on väga niru. Sarjadega on pisut paremad lood, on ka uuemaid sarju üsna palju aga need pole enamuses minu maitsele. Küll aga vahivad Matu ja Mila sealt erinevaid multikaid ning leidsin lõpuks endale ka paar sarja, mida vahelduva eduga vaatan.

Esimesena tooksin välja Fuller house, mida ma tegelikult tahtsin nagunii vaadata.

fuller-house

Fuller house

See sari tekitas minus kahetisi tundeid aga mul on väga hea meel, et ma seda lõpuks nägin. Full house on üks mu lemmikuid komöödiasarju ning nii äge on vaadata, kuidas kõik on suured ja elud on nii palju muutunud. Samas peamine tegevuspaik oli sama ning näitlejad on samad, mis on minu arvates väga oluline sama õhkkonna tekitamiseks. Olen kuulnud arvamusi selle kohta seinast seina aga pean tunnistama, et mulle see tõesti meeldis ja tahaksin teist hooaega ka näha, netflixsis seda paraku veel üleval ei ole.

Full-house_1987_castMuidugi kui Fuller house sai ära vaadatud, tekkis tahtmine uuesti Full house-i vaadata. Õnneks on Netflixis see tervenisti üleval, seega nüüd õhtuti sisustan oma aega tihti paari Full house osaga ning olen õnnelik. Niivõrd südamlik ja armas, kuid samas ka pisarateni naerma ajav.

jane

Jane the virgin

Minu jaoks täiesti uueks avastuseks on aga sari Jane the virginLugu räägib siis noorest süütust naisest nimega Jane. Ta on vanaema õhutusel otsustanud süütuks jääda kuni abiellumiseni. On pea kaks aastat olnud õnnelikus suhtes ning kõik sujub justkui kenasti. Niikaua kuni naistearsti juurde PAP testi tegema minnes arst kabinetid kogemata sassi ajab meeltesegaduses ning Jane-ile kunstliku viljastamise teeb. Siis hakkab kõik vaikselt pea peale pöörama. Boyfriend üritab Jane-ile teha nende teisel aastapäeval abieluettepanekut, kuid Jane purskab välja, et on rase. Noormees pole aga huvitatud kellegi teise lapsest ja tahab, et Jane lapsest vabaneks. Siis tuleb aga välja, et lapse isa on Jane-i tööandja poeg, kes vähi tagajärjel enam lapsi ei saa ning kelle ainsaks võimaluseks isaks saada on Jane-i kätes.

No see on pesuehtne Mehhiko seebikas. Vahe tavalise seebika ja selle sarja vahel on aga selles, et tegevus toimub niivõrd kiirelt ning koguaeg tuleb aina uusi üllatusi ning pöördeid. Igatahes naerda saab kohati ikka väga mõnuga ja minu arvates on tegemist ühe väga vinge ajaviiteseebiga. Meenutab mulle pisut isegi “Ugly Bettyt”.

20221

Viimane sari mida ma vahelduva eduga jälgin netflixis, on Deadly women. Seda ma olen varasemalt juba ID pealt kodus ka vaadanud piisavalt. Kohutav küll näha, et naised võivad olla sellised külmaverelised sadistid ja mõrvarid aga ega pea liiva alla peitmine ei aita ning parem ongi endale teadvustada, et ka naised võivad retsideks osutuda.

Kas teie kasutate netflixi? Oskate sealt mõnda head filmi või sarja soovitada? 

4 thoughts on “Netflix ning sarjad

  1. “Fuller House” on Netflixi enda toodetud sari, nii et selle 2. hooaega pole kuskil veel saadaval, küllap tuleb 2017 aaasta veebruaris.

Leave a comment