Kahekesi reisile.

Olen omadega ikka kergelt ajast maas aga ei leia siin välismaal kuidagi aega, et maha istuda ning pikemalt blogisse kirjutada. Igatahes sain nüüd veidi mahti, et kirjutada, kuidas meie reis inglismaale läks.

Hirm reisi ees oli tegelikult parajalt suur, et kuidas ma küll üksi selle pisikese hulluga saan. Ta ju ei püsi pudeliski paigal ja aina teeks lolluseid. Ärkasime reede hommikul juba kell 5. Mul oli äratus küll poole kuueks pandud aga Matu tahtis issiga koos kell 5 ärgata. Ronisime alla ja sõime hommikust. Panin Matu tema reisikasse ja lootsin, et ta siis magab veel veidi. Ise sättisin end riide, panin Matu riided valmis ning pakkisin viimased asjad kohvritesse ära.

Matule panin beebitarvete kotti mähkmed, 3 autot, 1 raamatu ja  kõliseva lehmakese, keda hea igatepidi sakutada. Selle eesmärgiga, et poisil lennukis tegevust oleks, kui ta magada ei taha. Enda käsipagasikohvrisse panin siis niiksed lapid, Matule kamapallid ning juustumaitselised täisterarõngad, tahvli ja telefoni, laadjad. Endale veidi näksimis ja nipetnäpet veel. Muidugi Matu lutipudel ning paar püreed ning Aptamili valmispiima ka, et poiss näljakisa ei saaks teha. Hambaharjad haarasin ka veel viimasel hetkel ning toppisin küljevahesse. (Beebile võib toitu kaasa võtta nii palju kui kulub. Ei ole vedeliku piiri ja anum võib olla suurem, kui ette nähtud. Küll aga peab valmis olema, et kui avatud toit/vedelik, võivad lasta sul endal seda proovida. Ise soovitan võtta võimalusel beebile pulbri asemel kaasa Aptamili valmispiima. Kõigi jaoks mugavam ning seda saab ka toa temperatuuril beebile anda. Aega tuleb aga varuda, sest vaid üks lint suudab tuvastada, mis vedelikuga tegemist on. Seega beebiga saab vaid ühe lindi juurest läbi minna.)

Matu magama ei suvatsenudki jääda, seega sättisin ta siis riidesse ja kella 8 ajal tuli armas naabrinaine Liina meile järele, et meid lennujaama transportida. Matu jäi magama alles poolel teel lennujaama. Lennujaama jõudes tõttasin sisse ja tõin kähku ühe trolli ning saime kohvrid sinna peale sättida. Siis võtsin Matu üle õla endale ja läksime ootesaali. Matu ärkas siis, kui ma ta istme peale sättisin ja mõtlesin, et lasen tal veel põõnata. Saime umbes veerand tundi veel oodata ning siis avati lint ning sai suure kohvri ära anda. Peale seda siis viisime trolli ära ja tõttasime turvakontrolli. Sealt saime ilusti läbi ning sain Matu ilusti kärru istuma panna (peale turvakontrolli on erinevad kergkärud, millega saab mööda lennujaama ringi tsillida.) ja suundusime tualetti ning siis Tax free poodi. Emmele võtsin ühe väikese likööri sealt kaasa ja meile ostsin lennukisse ühe mahlajoogi. Ja siis tõttasime enda väravasse. Passikontrollis muidugi tekkis jama, sest me Matuga erineva perekonnanimega ning nad tahtsid tõestuseks saada sünnitunnistust, et ma ikka olen lapse ema. Õnneks tädi oli mõistlik ja lasi meid siiski läbi. Igatahes soovitas sünnitunnistuse koopia panna rahakotivahele, sest probleeme võib tekkida ka inglismaa poole peal. Kaido saab mulle selle koopia õnneks meilile saata ja saan siin välja printida. Igatahes siis hakatigi juba lennukile võtma.

10580026_10203131594394672_5274793906269049957_n

Unine poiss ootesaalis.

Meie koht oli 8 reas ja B, seega pidime eesmisest nõmedast trepist üles minema. Laps ühes kaenlas, kott üle õla ja kohver näpus. Õnneks ei pidanud vähemalt kusagile lennuki keskele ukerdama. B koht oli kolmese istmerea keskmine iste. Akna all istus juba üks noor naisterahvas, kes osutus väga meeldivaks eestlannaks ja kellega lennukis vahepeal juttu ajasime. Õnneks C, ehk siis kõige äärmine iste jäi vabaks. Seega kui olime õhku tõusnud ja võisime turvavöö vabastada, istusin ise sinna ja panin Matu keskmisele istmele istuma. Lootsin küll, et ta nõnda väsinud ja jääb magama juba õhku tõustes. Sai oma pudeli suhu ja sõi piima ära aga magada võisin tema arvates ise. Ja istuski 2h seal ja hullas. Mängis oma mänguasjadega, vahepeal jõi mahla, siis mängis mu rahakotiga. Siis sai selle eestlannaga sõbraks ja vaatasid koos ajakirja. Siis andis kõik oma mänguasjad tädile ja ütles suurelt AITÄÄH. Mänguasjadele järgnes emme rahakott. Siis trügis vahepeal juba tädile sülle. No aina ukerdas ringi. Lõpuks käisime vahetasime mähkme ära ning siis istus rahulikult ja sõi oma täisterarõngaid suure isuga. Niikaua, kuni üks hetk lihtsalt magama vajus lampi. Magama jäi, siis võtsin ta sülle ja magasime koos. Mina ca pool tundi ja tema lõpuni välja. Isegi kui talle rihma külge panin, ei teinud väljagi ja magas edasi.

Suur poiss istub ikka ise :)

Ärkas alles siis, kui me olime juba passikontrollist läbi ning lindi juures ta maha panin, et suur kohver lindilt maha tõsta. Trollid olid siin tasulised ja münte mul polnud. Seega mängisin siis koormaeeslit ning läksin laps kaenlas, beebitarvete kott üle õla ning kaks kohvrit ühes käes. Välja jõudsin, siis helistasin õele. Minut hiljem oli ta juba kohal ja pakkisime asjad autosse ning tulime koju.

Reis läks oodatust paremini.Või noh, lootsin küll, et marakratt magab lennureisi maha, sest oli nii väsinud ja uneaeg jäi täpselt lennusõidu ajale. Aga no mis sa teed, vähemalt pidas ennast enamvähem viisakalt üleval ja üle lennuki kisakoori väga ei tekitanud. Pigem kilkas ja hõikas vahepeal aga karjuvat nuttu ei olnud õnneks. Aga ise kartsin ikka hullemat, seega läks kõik kenasti.

Nüüd siis puhkame ja naudime mu perekonnaga koos veedetud aega. Nädalake veel ja siis tagasisõit koju :)

One thought on “Kahekesi reisile.