Järjekordne UK tripp

Kolmapäeval pakkisime ennast järjekordselt kokku ja lendasime inglismaale puhkama. Päev oli kiire ja Matu muidugi jauras mõnuga, niiet pakkimine ja koristamine oli parajalt keeruline. Aga hakkama saime.

Poole seitsme ajal pakkisime ennast autole ning võtsime suuna lennujaamale. Matu magas lõunat ainult ca 1h aga autos magama ei jäänud, liiga huvitav oli aknast välja vaadata. Ta viimasel ajal üldse väga naudib autosõitu ja hakkab iga kord autosse istudes lausa kilkama. Lennujaamas aitas Kaido kotid trolli peale laadida ja selle lennujaama sisse lükata.  Siis tõttas ise autot Laagrisse ära viima, sest muidu ei saa tagasi minnes millegagi koju, lennuk maandub alles 22:00.

Meie Matuga läksime alustuseks ja kaalusime kotid üle, et ebameeldivaid üllatusi ei oleks. Minu kott oli 100g üle ja suur kohver 700g üle. Õnneks oli Kaido kotis ruumi küll ja pakkisin siis enda kotist ja suurest kohvist mõned asjad Kaido kotti ümber. Peale seda läksime teise lennujaama otsa, kust ostsime R-kioskist juua ja näksida ning läksime mängunurka istuma. St mina istusin ja Matu mängis seal mänguköögiga. Aina vaaritas ja tegutses, vahepeal käis Kass Arturi palle nurumas ja asjatas edasi. Matu oli nii tubli poiss, kõndis ise lennujaamas ringi. Esialgu hoidis mul käest kinni, hiljem aga lasi käest lahti ja võttis trollist kinni ja lükkas seda siis tähtsa näoga.

Kaido jõudis poole 9 ajal lennujaama tagasi. Istusime siis veidi aega nurgas ja rääkisime juttu, seni kuni pagasilint avati ja me suure kohvri ja Kaido koti ära saime anda. Nimelt pakutakse Ryanairis vahel võimalust käsipagas ka tasuta lennuki alla ära anda, kui lennuk väga rahvast täis on. Minu kotis oli tehnika ja seda ei saanud alla saata, lisaks muidugi Matu kott ja kaamerakott. Peale seda läksime ilusti turvakontrollist läbi, panime Matu peale seda kärru ja väikeste vahepeatustega tualetis ning Tax free poes suundusime oma väravasse ootama. Seal Matu jõi natuke mahla ja ootasime ca pool tundi, siis saime järjekorda võtta ning lennukile ronida.

Meie reas pidi akna all üks noor naisterahvas istuma aga pakkus, et ehk soovime akna alla istuda. Seega ronisingi Matuga akna alla ja Kaido keskmisele kohale. Asjad viskasime esiistme alla, ainult Kaido pusa läks üles. Matu oli üle väsinud ja paras jauram juba. Paraku ei kõlbanud talle ka lutt, mis meil ainsana kaasas oli. Olin kogemata poest latekslutid haaranud ja temale kõlbab ainult MAM silikonlutt. Nii kaua oli rahulik, kuni oma mahla jõi, peale seda jälle kisa taevani. Jaurasime temaga ligi tunni, näitasime multikaid ja käis ühest sülest teise, enne kui lõpuks magama jäi. Lootsin küll ise ka magada, aga nii ebamugav oli, et andsin alla. Mängisin tahvlis selle asemel siis Scrabble-it ja Yatzyt. Matu magas lennu lõpuni ja ärkas siis üles, kui hakkasin talle jopet selga panema.

Lennukist väljusime viimaste seas, ei olnud mõtet pressima hakata lapsega. Passikontroll läks mõnusalt sujuvalt ja kohvrid olid juba lindi peal meid ootamas. Matul hakkas mähe suurest joomisest lekkima, niiet vahetasin tal kiirelt mähkme ka seal samas ära. Ja siis ronisimegi lennujaamast välja, auto peale ning koju. Pikk päev oli selja taga ja küll oli hea meel mõneks nädalaks reisimisega nüüd lõpparve teha ja puhkereziim sisse lülitada.

See lennusõit oli aga küll kõige jubedam, mis senimaani on olnud.