Tagasi koju ning üllatus naabrilt

Eelmisel kolmapäeval (9. september) oli lõpuks aeg tagasi Eestimaale pöörduda. Ma üldse ei oodanud seda rändamist, sest lapsega kahekesi on see ikka tükk tegemist.

Muidugi eelneval ööl ma taas magada ei saanud, alles vastu hommikut tukkusin paar tundi ning ärkasime kella 11 ajal Kaido kõne peale ülesse. Peale seda ajasime ennast maast lahti ning käisin pesemas ja pakkisin veel viimased asjad ära. Siis jäi veel paar tundi vaba aega, kuniks lennujaama pidime hakkama liikuma.

Veerand 3 ajal suundusime lõpuks värava taha taksot ootama. Isa aitas kohvrid välja tassida ja saatis meid ilusti ära. Matu muidugi ei tahtnud Papa kaela ümber lahti lasta enam. Lõpuks saime teele asuda lennujaama poole. Sõit sujus kiirelt ja lennujaamas õnnestus käru ka kohe taksopeatusest saada, ehk ei pidanud seda otsima minema. Ladusin oma kohvrihunniku kärule ning suundusime kolmekesi terminali.

Esimese asjana külastasin tualetti ning siis viisime kohvrid ära. Peale seda saime veel veidi emaga juttu ajada ning oligi aeg meil Matuga turvaväravatest läbi minna. Matu üritas vanaema muidugi jälle kaasa sikutada, paraku ei õnnestunud. Kõik sujus kenasti, sest lapsega lastakse järjekorra väliselt kohe eraldi turvalindi juurde. Selle läbisime puhtalt ja kiirelt ning olimegi ootesaalis. Poest haarasime veel pudeli vett ning näksimist lennukisse ning jäigi üle vaid pingile istuda ning värava välja kuulutamist oodata.

Kuna mul oli ostetud lisaks Priority boarding, saime ka väravas kohe teisena trepist alla suunduda ning esimeste seas ka kiirelt lennukisse. Lennukisse minnes tuli meie taga üks meesterahvas, kes sõnagi lausumata mu käsipagasi kohvri kätte haaras ning trepist üles tassis. Ukse peal ulatati kohe lapse jaoks rihm ning päästevest (tavaliselt tuuakse need alles siis, kui lennuk liikuma hakkab) ning meil oli taas aega end rahulikult lennukis sisse seada. Meie õnneks istusime jälle Matuga kahekesi kolmeses reas, seega sai Matu peale õhku tõusmist uhkelt eraldi istuda (kuni 2 aastane laps reisib vanema süles) ja saime mõnusalt laiutada.

Lennureis möödus raskelt, sest Matu oli väsinud aga magama ei jäänud, seega oli vaja tal koguaeg tegutseda. Vaatas multikaid, sõi vahepeal, turnis minu otsas ja oma pingil. Siis jõi ja sõi taaskord. Korra külastasime koos ka tualetti. Küll ma olin õnnelik, kui lennuk lõpuks maandus. Õnneks saime lennukist välja ka kiirelt, kuna meie kohad olid eelviimases reas. Stjuard oli nii tore, et aitas kohvri mul trepist alla tassida. Kiirelt dokumendikontrillist läbi, kohvrid lindilt maha ning kärule ja suundusimegi lennujaamast välja.

Välja jõudes helistasin Kaidole, ta palus meil oodata ja tuli kiirelt lennujaama ette. Üllatusena oli isa ka tal kaasas, seega nägi Matu kohe nii issit kui vanaisa. Matu muidugi ei tahtnud issi kaela ümbert enam lahti lasta, kuid lõpuks pika veenmise peale saime ta siiski autosse pandud. Kiirelt kohvrid ka veel auto peale ning võisimegi suuna kodu poole võtta. Isa suundus sealt juba tagasi oma kodu poole.

Matu jäi autos suht kiirelt magama, oli ju vaeseke päev otsa magamata ja kell oli juba ca pool 11 õhtul. Muidugi koju jõudes ärkas ta kohe üles ning asus kohe kõigi mänguasjadega mängima ja neid mööda põrandat laiali laotama. Köögist avastasin aga üllatuse. Ehk siis laual ootas mind pudel punast veini ja juures silt: “Tere tulemast koju, armsad Sigrid ja Matu! Ps. VT külmkappi ka :) Liina ja Kristjan”. Külmkapist leidsin aga Pavlova koogi, mida ma tõeliselt armastan! Ehk siis minu armas-kallis naabrinaine oli mulle koju tuleku puhul koogi küpsetanud ja vaikselt meie juurde poetanud, isegi Kaido ei teadnud asjast midagi. Kas saab veel armsam olla? :)