Kuidas ma peaaegu südamerabanduse sain

Täna võttis mu kallis õde ette reisi Egiptusesse. Abikaasa kinkis õele eelmisel kuul sünnipäevaks puhkusereisi ja kuna lennufirma arvates ei ole Hurghada hetkel ohtlik kant, siis keeldusid piletiraha tagasi ka maksmast.

Muidugi mind valdas paanika. Ma ei karda seda, et kohapeal midagi juhtub, vaid just seda lendu. Enda rahustuseks võtsin siis päeval lahti Flightradari, mida ma tavaliselt alati jälgin, kui keegi lähedastest parasjagu lennukiga sõidab. Saab jälgida lennuki teekonda ning seda, millal ta maandub. Ehk siis see annab kõvasti südamerahu tavaliselt. Nii ka täna jälgisin lennuki teekonda ning andsin vahepeal ka oma isale infot, et nüüd on lennuk omadega siin ja nüüd on seal, lisaks näitab see ära ka umbkaudse kohalejõudmise aja.

Ajasin siin oma asju ning viskasin vahepeal pilgu siis radarile, et näha kus nad omadega nüüd on. Ühel hetkel oli aga lennuk kaardilt kadunud ning lennuki andmeid sisse lüües viskas “Staatus Unknown”. Sellel hetkel oli selline tunne, nagu väga vihane trummar mängiks minu südamega trummi. Pitsitas ja tagus hullupöööra. Üritasin mitu korda veel andmeid sisestada ja otsida, kuid näitas lennukiteekonna lõppu mere kohal pisut enne Egiptust. Peale paanikas interneti lappamist leidsin lõpuks Hurghada kodulehe kaudu mingi teise lehe, kust saab ka lennukite teekonda jälgida ning seal oli see lennuk täiesti olemas. Näitas kaardil ära umbkaudse asukoha ning lisaks sain vaadata tabelit, kus iga paari minuti tagant viskas lennuki kiiruse, kõrguse jms parameetrid. See rahustas mu veidi maha.

Muidugi kutsus mind täielikult maapeale lõpuks suitsuanduri kisa, sest mu kanatükid olid selles paanikahoos lihtsalt ära söestunud pannile. Tõstsin panni tulelt ning refreshisin iga paari minuti tagant seda lehte. Vahepeal tegin selgeks, et nende lennuki järel olnud kaks Suurbritannia lennukit olid täpselt sama koha pealt haihtunud. Ehk siis jõudis pärale, et lihtsalt mingi üleüldine kamm radaril. Egiptuse kohal üldse näitab vaid mõnda üksikut lennukit lendamas ning enamus on vaid Egiptuse enda lennufirmad. Kaido arvas, et vb turvalisuse kaalutlusel tehti see lüke, sest muidu on kaardi pealt hea asukohta jälgida ning pomm teele panna.

Minu süda taob aga siiamaani kiiremini ja enesetunne on kehva, kuigi ma vahepeal rääkisin juba õega ning nad on õnnelikult hotellis ja puhkavad. Lubas mulle iga päev anda endast märku ning pilte saata. Aga see paanika mis mind valvas oli lihtsalt kohutav. Ma ei tahaks, et vihavaenlanegi seda läbi elama peaks. Venna ma juba olen kaotanud, ei taha oma õest ka ilma jääda..

Ehk siis siia lõppu tahaks soovitada, et hetkel ei tasu Flightradarit ilmselt väga uskuda..

One thought on “Kuidas ma peaaegu südamerabanduse sain

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s