Seinast seina teenindused

Mul õnnestus kolmapäeval tallinnas saada nii ülimalt positiivne teenindus, kui täiesti vastupidine ning tuju rikkuv teenindus. Muidugi ma ei suuda seda enda teada hoida ning jagan ka teiega.

Alustame siis positiivsest teenindusest, mille sain Mati mobiiliärist. Mul oli hädasti vaja telefonile ümbrist aga igal pool on valik üliväike (uue mudeli viga) ja kallis. Ei lootnud tegelikult ka sealt midagi leida aga küsida ju tasus. Tulemuseks lahkusin poest imeilusa mobiiliümbrisega ning palju targemana. Siinkohal tänan väga sealset töötajat, kes oma teadmisi minuga jagas. Soovisin telefonile kaitseklaasi peale panna aga tore töötaja hoiatas kohe, et kuna ekraani ääred on kumerad ja kaitseklaas on sirge, siis tulemuseks hallid ääred ja sinna alla kogunev tolm ning mustus. Seega kellel plaanis kaitseklaas peale panna ja telefoni ääred kumerad, siis võtke see väike fakt endale teadmiseks. Mina olen sellele töötajale väga tänulik, et ei hakanud seda üleliigset kulutust tegema, sest oleksin hiljem kindlasti pettunud olnud. Praegu olen aga oma kaitseümbrisega enam kui rahul ja soovitan tõesti soojalt sealt endale kaitseümbriseid ning klaase/kilesid soetama minna. Teenindus 5+ ning hinnad ja tootevalik suurepärased.

font-b-mercury-b-font-goospery-canvas-leather-wallet-case-for-font-b-sony-b

Reaalne värv on pisut erksam aga minu arvates imeilusad kaaned ning hinnaks vaid 16 eurot.

Täiesti vastupidise teeninduse osaliseks sain ma aga Kristiine Babybackis, mis jättis mulle küll mõru maitse suhu. Antud söögikoht on minu üks lemmikuid, kuna õhkkond ja toidud on seal mõnusad ning mängunurk asjalik, seega lapsel on seal lõbus ja ise saan head ja paremat nautida. Aga sel korral ma soovitud head teenindust paraku ei saanud.

Edit. Suhtlesin Babybackiga ning saime olukorra lahendatud. Tegemist oli lihtsalt uue teenindajaga ja küllap muutub temagi ajapikku targemaks ja osavamaks vanemate teenindajate eeskujul. Sain igatahes kinnitust, et kliendil on õigus paluda teatud toiduainete välja jätmist (kui just tegemist ei ole juba reaalselt kokku segatud ning soojendatava asjaga) ning saan ka edaspidi oma lemmikut minna nende juurde nautima. Reedel on linnapäev ees, küllap lähme siis uuele ringile Matuga. :)

 

4 thoughts on “Seinast seina teenindused

  1. Jutt on friikartulitest nagu aru saan, aru ma ei saa kuidas saavad friikartulid juba olla kokku segatud millegagi? Ma ei ole veel kuulnud et need kuskil hommikul valmis tehakse ja siis päeva peale jagatakse. Friikartul on ikka selline, mida ikka käigupealt tehakse? Olen toitlustusasutuses ise töötanud mõned aastad, valmis seguna on seljanka supp :D Aga isegi vokid, pastad- makaronid, riisid on küll valmis keedetud hommikul, aga kokku segatakse siiski tellimuse peale ja reaalis on alati võimalik kliendi soovile vastu tulla, midagi toidust ära jätta.
    Eks lihtsalt ongi et kellele meeldib oma tööd teha ja kes teeb seda vägisi, sest tööd peab tegema. On inimesi kellele sobib igasugune klienditeenindus ja on need kes ei oska inimestega üldse suhelda.

    • Minu jaoks ongi see kõige kummalisem, et juba 2x on mulle erinevates kohtades sama jama aetud, et on juba kokku segatud. Korra ma juba kirjutasin oma murest ka nende fb lehele aga praeguseks on see kadunud ja ei saanud kippu ega kõppu vastuseks.

  2. Äkki seal Mati mobiiliäris mingi imelik kaitseklaasivalik. Mu Sonyl on küll absoluutselt sama nurgaümarust, mis telefonil ja telefoniekraanil, järgiv kaitseklaas. Mingit kõntsa kuskile kogunenud ei ole. Samuti kukkumise üle elanud ja telefoni enda ekraani purunemisest säästnud.

    Kallis oli küll see kaitseklaas, äkki mingi 18 eurot vms. Aga klaar, hästi paigalpüsiv, erinevalt kilest, mis taskus otsustas, et oleks chill ju telefoniekraani asemel hoopis võtmeid kaitsma hakata ja nende ümber keerduda.

    • Vot ma ei oska öelda, kas erinevatel kaitseklaasidel on see asi erinev. Ega nad ju kõiki erinevaid klaase endale ei soeta vaid mingi kindla firma omasid.
      Mul ei ole kaitsekile kunagi jalutama läinud ja ega ma väga taskus telefoni kanna ka, Praegu kui mul on kaanega ümbris, siis ei ole niiväga vahet ka, kas on klaas või kile.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s