Väike vapper reisisell ja puhkuse algus

Me käisime vahepeal taaskord inglismaal, sel korral küll puhkasime vaid paar nädalat. Taaskord kahekesi ning sel korral venis meie sõit poole pikemaks, kui tavaliselt on olnud. Tavaliselt sõidame Riiga autoga, kuid sel korral olime sunnitud bussiga sõitma ning see muutis meie päeva päris pikaks ja väsitavaks. Plaanisin alguses küll selle postituse avaldada juba peale inglismaale jõudmist aga olin seal viibides arvutis nii vähe, et lõpuks blogida ei jõudnudki.

Sõit ootas ees meid 23ndal, ehk neljapäeva hommikul. Mina ärkasin 5:30, Matu ajasin üles kuue ajal. Oli vaeseke vähe magada saanud, sest õhtul ei tahtnud kuidagi magama jääda. Muidugi süüa ta ei soovinud, mina sõin kõhu putru täis. Kella 7 ajal startisime kodust tallinna bussijaama poole.

Pool sõidust poiss magas. Poole kaheksa ajal jõudsime bussijaama juurde ning parkisime sinna kõrvale ära. Kaido käis korra vaatamas milliselt platvormilt meie buss läheb ning siis käisin mina kiirelt R-kioskis juua ostmas. Peale seda oligi aeg oma kohvrid võtta ning bussi peale minna. Matu ütles muidugi bussis maha istudes kohe “Tahan juba Nana juures olla”. Paraku ootas meid ees 5h bussisõitu. 5h lennujaama tsilli ja 3h lennukisõitu. Lisaks veel autoga koju aga see on eelneva päevaga võrreldes nagu üks silmapilgutus. Kell 8 buss väljus, lehvitasime veel Kaidole ja sättisime end siis mugavamalt paika.

Bussisõit oli pikk ja väsitav. Kuigi alguses oli kirjas, et iga istmepaari juures on olemas ka laadimispesa, siis meie bussis seda siiski ei olnud. Seega kuigi mul oli tahvlisse laetud uued multifilmid ja uued mängud, siis kaua ta seal kolada siiski ei saanud, aku sai tühjaks. Pidi leppima bussis oleva multimeediatahvli multikavalikuga ning vahepeal lihtsalt õue vaatama. Väike vapper mees küsis küll mitmeid kordi, kas me oleme juba kohal, kuid pidas siiski väga vapralt vastu. Õnneks jõudsime 20 minutit enne ettenähtud aega juba lennujaama, ehk siis saime vähemalt bussist välja ja ennast liigutada.

Lennujaamas mõtlesin, et saame terminali minna ja mängunurgas aega veeta. Paraku ei arvestanud ma asjaoluga, et kohvri sai ära anda alles 2h enne lendu, seega saime 3h lihtsalt aega surnuks lüüa seal ootealas. Õnneks leidsime peale väikeseid ringe ja Lidos kohvi joomist siiski ka nurga koos laadimispesaga, ehk mõnda aega sai Matu tahvlis mängida ja mina veidi raamatut lugeda. 16:30 ajal saime lõpuks kohvri ära anda ning terminali sisse minna. Käisime tegime tiirud poodides, veetsime veidi aega ühes mängunurgas ning lippasime siis oma väravasse lendu ootama. Matu vajus seal lõpuks ära, oli ju päev otsa täiesti magamata. Sai umbes 15-20 minutit magada ning siis oli aeg hakata lennukisse ronima.

Lennukis sättisime end sisse ja nautisime õhkutõusu. Tellisin endale ühe kohvi aga see tekitas mulle kõrvetised, seega saatsin selle tagasi. Pistsin ühe singi-juustu croissandi hoopis nahka. Matu sõi kummikomme ja jõi vett. Peale seda otsustasin mina silma veidikeseks looja lasta, sest minu öö oli möödunud vaid paari unetunniga ja olin selleks ajaks juba üsna läbi. Matu esialgu polnud asjaga nõus aga andis lõpuks ise ka alla ja jäi magama. Ma sain vast pool tundi tukkuda, Matu magas tunnikese ja ärkas vahetult enne maandumist. Lennukist välja pidime ronima esimese ukse kaudu, sest mingil põhjusel teist ust lihtsalt ei avatud. Lennujaamas sees lohistas väike reisisell ise käsipagasikohvrit tähtsa näoga ja oli suureks abimeheks, mina pidin ju suure kohvri lindilt üles korjama.

Ootealas olid mu vanemad meil juba vastas ja saime suuna kodu poole võtta. Matu võttis kohe Nanal käest kinni ja Papa aitas suure kohvri autosse tarida. Sõit läks kiirelt ja koju oli uskumatult hea jõuda. Vanemad olid Matule uue puldiga mängukraana ning puidust rongitee ostnud. Kraana pidin muidugi kohe kokku panema, et härra sellega mängida saaks. Siis pakkisin kohvrid lahti, panin asjad sahtlitesse ära ja sain lõpuks ometi puhkama hakata.