Hansapost ja nende “tore” kuller

Olin tükk aega juba plaaninud tellida Matule uue voodi, kuna ta praegusel on madrats natuke väike ja ei ole mõtet osta hetkel uut madratsit ning aasta pärast uuesti uut voodit koos uue madratsiga. Silma jäi juba ammu Hansaposti lehel täispuidust voodi koos korraliku vedrumadratsiga, mille hind oli eriti mõistlik, vaid 139 eurot. Võtsingi siis aprilli alguses kätte ja otsustasin ära tellida. Oleks ma teadnud, mis seebiooper sellega kaasneb, oleksin ilmselt mujalt kallimalt ostnud ja oma närve säästnud.

Üritasin siis mina 1. aprilli õhtul tellimuse ära teha aga kuna mu browser ei lubanud mingeid teateid läbi ja palus need maha võtta, siis ei saanudki aru, kas tellimus läks läbi või mitte. Saatsin siis kirja Hansaposti ja küsisin järele. Vastuse sain esmaspäeva hommikul üsna varakult, et tellimust minu nimele ei ole ning tehku ma uus tellimus. Panin kohe uue tellimuse teele. Matule voodi ja endale kell, mõlemal tarneaeg 1-4 tööpäeva. Minu arvutuste kohaselt siis hiljemalt reedel (6. aprill) oleksin pidanud tellimuse kätte saama. Neljapäevaks polnud veel kippu ega kõppu ning saatsin siis igaks juhuks neile uuesti kirja, et ehk oskavad midagi öelda, millal tellimus jõuda võiks. Olin terve nädala juba kodus olnud, sest vahel kullerid armastavad tulla ette helistamata või helistavad ala maja eest. Vastuse sain reede hommikul:

Tere!
Täname kirjutamast!
Teie tellimus on läinud komplekteerimisse ning kauba kätte saamine jääb uuele nädalale.

Ok, olin juba siis veidi kuri, sest tarneaeg oli seega planeeritust pikem. Ei olnud isegi mitte vabandust või teadet, et venib pikemaks. Eriti nõme, kui oleksin näiteks kingituse tellinud sealt ja arvestanudki selle tarneajaga. No mis seal ikka, jäin siis uut nädalat ootama.

Esmaspäeval ei olnud ikka kippu ega kõppu. Plaanisin siis teisipäeval uuesti nendega ühendust võtta. Teisipäeva hommikul aga sain Hansapostilt taaskord kirja, kus uurisid, kas kuller on ühendust võtnud minuga. Saatsin koheselt vastuse, et ei ole kuller ühendust võtnud ning ei ole ka ukse taga käinud. Üsna varsti sain neilt uue kirja:

Tere!
Täname kiire vastuse eest, uurime järgi mis põhjusel ei ole kuller Teiega ühendust võtnud, vabandame omalt poolt!
Lugupidamisega
Hansaposti klienditeenindus

Need kirjad muidugi rahustasid mind maha ja muutsid minu arvamust nende suhtes. Hansapostist rohkem kirju ei tulnud, küll aga helistati kullerfirmast päeval ning ütlesid, et said kauba kätte esmaspäeval aga saavad tuua ära alles N või R. Sai kokku lepitud neljapäev ja mulle rõhutati üle, et sellisel juhul kindlasti ainult päeval. No pole probleemi, mulle sobiski päeval rohkem.

Jõudis kätte siis tore neljapäev ja mina aina ootasin. Sain päeval siis kõne umbkeelselt kullerilt, kellega keelebarjääri tõttu üsna raske oli suhelda. Uuris, kas on ikka Harjumaal see aadress ja ütles, et võtab kauba tallinnast ja on 5-6 ajal siin. Olin juba siis pettunud taaskord, sest mulle rõhutati, et kindlasti päeval. Pidin ise kella viieks juba tööl olema ning eelnevalt ka lapsed lasteaiast kaasa võtma ja trenni viima. Palusin siis naabrinaisel valves olla ja andsin talle võtme. Lisaks helistasin Kaidole ja palusin võimalikult kiirelt koju tulla peale tööd, sest kuller tuleb. Ise läksin viieks tööle ja Kaido jõudis mõni minut peale viit. Kella seitsmeks polnud kullerist aga haisugi ja Kaido helistas uuesti Hansaposti. Vabandasid taaskord ja lubasid uurida ja 2 päeva jooksul teada anda. See tähendab siis seda, et hiljemalt esmaspäevaks. Ma olin kogu sellest trallist nii häiritud, et lõpetasin eilse õhtu lihtsalt rõveda migreenihooga, üsna tore oli sedasi tööl olla.

Täna võtsin siis kätte ja helistasin ise sellel numbril, millelt mulle teisipäeval aja kokku leppimiseks helistati ja rääkisin loo ära, et oli kokku lepitud eilseks, kuller veel helistas eile päeval aga pakki ei ole siiamaani. Meesterahvas kuulas mu ära ja oli imestunud häälega, lubas uurida ja teada anda. Aeg aina läks ja polnud kippu ega kõppu. Üritasin veel mitmeid kordi päeva jooksul helistada aga iga kord oli telefon kinni. Veidi peale viit hakkas lõpuks telefon kutsuma aga siis ei võetud enam lihtsalt vastu.
Ma olen praegusel hetkel ikka väga pettunud ja vihane. Ma olin nõus maksma 20 eurot koju toomise eest, lootuses siis kiirelt asjad kätte saada. Ütlesin Kaidole, et pole mõtet ise hakata otsima transporti, kui nagunii on kulleri võimalus olemas, mis sest et hind üsna krõbe. Ok Hansapostil läks 1 tööpäev tarneajast üle aga mis kuradi mõttes ma pean kuradima kullerit nädal aega taga ajama, et OMA pakki kätte saada, mille eest ma kuradima 20 euri pean välja käima? Kas nad teevad nalja või? Ma ei ela Läti piiri ääres pärapõrgus, kuhu nii hirmus pikk ja raske tulla on, vaid 40km tallinnast!
Kui hakkasin Hansaposti facebooki lehelt arvustusi lugema, siis olin veel eriti shokeeritud. Pidevalt tarneajaga probleemid ja kohale jõuavad asju nädalaid hiljem. Kui muidugi üldse jõuavad, sest tihti peale pikka ooteaega selgub, et asja ei ole ega tule, ehk tuleb kas tühistada ja päevi oma raha tagasi oodata või valida midagi muud. Rääkimata sellest, et kohale jõuavad täiesti valed tooted või on pooled jupid puudu. Ma üldse ei imesta, kui meie voodil ka poldid puudu on. Sõbranna tellis veebruaris voodi, mis saabus ilma poltideta. Alles nüüd aprillis sai kirja, et saavad nüüd kulleriga poldid ka. Eelneva poolteist kuud pidi laps vist nende arvates põrandal magama.
No nii mõru maitse on suus. Ühelt poolt ma olen alati Hansaposti kiitnud, sest hinnad on neil tõesti palju mõistlikumad kui mujal. Naaber tellis sealt nari  lastele ning see on tõesti väga tugev ning korralik. See andis nagu kindlust juurde, et võiks ju enda lapsele siis ka sealt tellida. Samas peale sellist janti ei ole mul tahtmist mitte mingisugust tegemist enam Hansapostiga teha. Kui, siis ainult juhul, kui kaubale ise järele minna ja maksta koha peal kätte saades. Jumal tänatud, et ma valisin sel korral ka kätte saades maksmise. Kui tühistada vaja, ei pea vähemalt oma raha taga ajama hakkama. Kui see jant kaua veel kestab, siis paratamatult otsin lapsele mujalt selle voodi. On juba kaks nädalat mult aina küsinud iga päev, et millal ta oma uue voodi kätte saab.
Nii suurt pettumust ei ole juba ammu tunda saanud. Ometi suur firma aga sülitavad oma klientidele. Kui kulleriga aina jamad on, siis tuleks see kuller välja vahetada. Vabandasid küll aga mida see vabandus loeb. Istun nädalaid koduarestis, kusagile minna ei saa, sest äkki see neetud kuller vahepeal tuleb. Ja siis maksku sellistele tontidele veel peale.
Igal juhul võite oma kogemusi Hansapostiga jagada, huvitav palju pettunud kliente veel eestimaal leidub.

8 thoughts on “Hansapost ja nende “tore” kuller

  1. Hansaposti ei soovita vaenlasele ka. Omal olnud probleeme ja paljudel tuttavatel samuti. Pigem maksan asja eest natukene rohkem, aga saan kauba kätte ilma kuid ootamata.

    • Oleks ma varem hakanud nende fb lehte lugema, siis ilmselt oleksin ka tellimata jätnud. Aga kuna naabril kõik sujus ja hind oli hea, siis.. omad vitsad peksavad ilmselgelt.

  2. Me tellisime sealt köögimööbli, tarne oli vist peaaegu kuu aga saime varem kätte… kõik asjad olid olemas,paar kruvi oli isegi üle 😂 eks siis teistel puudu aga meil ei ole midagi halba öelda, kuigi sõbrannal ootas dii anit paar kuud :)

    • Nagu näha, siis osadel läheb kõik nagu valatult, kui teistel läheb kõik pekki. Läbi ja lõhki läbi kukkunud firma ei olegi aga üsna metsas siiski omadega. Aitäh kogemuse jagamise eest :)

  3. Oojaa, äratuntav! Aastaid tagasi tellisime mulle sünnipäevaks jalgratta. Ootasime kuid, kuni ühel hetkel selgus, et meie tellimust ei olegi võimalik täita…
    Aga samas eelmisel suvel tellisime kaks ratast ja ideaalne tarne ja kõik. Ei tea, millest säärased kõikumised.

    • Ma ka ei kujuta ette, millest sellised kõikumised tulla võivad. Mul endal ka tuttavatel seinast seina kogemusi olnud. Enda naaber tellis suure nari ja kõik oli ideaalne. Samas mitu sõbrannat hädas ka olnud erinevatel põhjustel.

  4. Mina olen hansapostist väga palju tellinud asju. Ja kõik korralikult nädalaga kätte saanud. Ja elan tallinnast 60km kaugusel. Mina olen hansapostiga väga rahul.

    • Teil on siis väga hästi läinud! Ma siiamaani arvasin ka hansapostist väga hästi. Hetkel see kuller aga rikub lihtsalt kogu hea arvamuse ära. Ma ei arva, et hansaposti üldse vältima peaks aga nende poolset kullerit küll ei julge kellelegi soovitada. Ise järele minnes või pakiautomaati kasutades hoopis teine lugu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s