Muusika, mis kõnetab mind

Mul on tükk aega olnud plaanis välja tuua mõned muusikapalad, mis mingil põhjusel minu jaoks erilised või mälestustega on. Ja kui eile Britt oma lugusid jagas ja kutsus üles teisigi oma lemmikuid jagama, otsustasin asja lõpuks kätte võtta.

Eks neid erilisi ja mälestustega lugusid on tegelikult üsna palju ja kõiki siia välja tuua ei ole mõtet aga mõned siiski..

Kõige esimene lemmik lugu oli mul Estin – Esimene lumi. Mäletan, kuidas ma seda aina uuesti venna käest nõudsin, kuigi see tuli tegelikult raadiost ja ta ei saanud sinna midagi teha. Mälestused nii lapsepõlvest, kui ka minu vennast. Siiani paneb südame kiiremini põksuma, kui seda laulu kuulen. Seda enam, et praegu mõistan ma laulu sisu ka, mida ma 5 aastaselt ilmselgelt ei mõistnud.

Tänu Muusikalile Risk armusin ma Terminaatorisse. Olin varem ka venna kõrvalt kuulanud aga sel hetkel käis klõps ja olin tehtud naine, seda siiani. Tänapäeva muinaslugu on just muusikalist Risk, mis on üks meeldejäävamaid ja paremaid muusikale, mida näinud olen.








Ja bänd mis mind alati suudab maha rahustada on Poets of the fall. Sleep on kõige lemmikum, kuid enamus lood on minu arvates imelised ning see solisti hääl…

Ja see on minu ja Kaido laul.

Ja Ines selle looga meenutab mulle alati üht vingemat suve mu elus ning loomulikult mu imelist õetütart.




Leave a comment